Över 90 igen

Hemma från Barcelona. Vi har haft det bra. För bra kanske, för nu i morse stod vågen på 90,4. Vartenda jälva hekto jag gick ner innan vi åkte har jag gått upp igen. Och nu hinner jag inte skriva så mycket mer för snart går tåget till Malmö. Men jag kan väl bara snabbt konstatera att Barcelonas fotbollslag var bra. Öis borde åka på studieresa. Gärna redan i helgen så dom kommer tillbaka fullärda tills på måndag då jag ska se dom ta sej an Malmö på den nybyggda arena vars namn jag inte tänker nämna i protest mot dom kulturmord som begås varje gång en arena döps efter ett företag.

Nästa vecka börjar jakten mot mitt mål: 86 kilo innan första maj. Då lär det bli mer fart på bloggandet igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem Martin. Känner du hur vi (ÖIS) närmar oss en segere nu. 3-0 nu då måste det bli 0-1 mot örebro och med andra ord en seger mo IFK med 1-0, tror jag. Men fotboll är ju inte alltid logisk. Vad sägs om lite löpning i veckan? Jag får väl ta ett steg in i din träning nu när E är på resande fot. Jag skulle nog också behöva lite träning i min inte lika uttalade satsning. Höres.

2009-04-13 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0