Ännu en tisdag...

Jag är en katastrof. Idag hade jag verkligen bestämt mej för att gå till gymmet för första gången på vad som börjar bli ett ganska bra tag. Så kom jag hem från jobbet, la mej en stund på sängen, toksomnade. Och när jag vaknade var jag jättehungrig. Då lagade jag mat (nån sorts laxsoppa), tittade på gårdagens fotbollskväll, läste lite tidningar. Sen vet jag liksom inte... kvällen har bara gått. Och nu är det för sent att gå till gymmet.

Och igår blev det två öl före matchen och tre efteråt. Dessutom kunde jag inte låta bli att tjuva i mej några potatisar till köttbullarna på Kometen (kultrestaurang i gbg). Ändå vägde jag 88,0 imorse vilket är exakt samma som vågen visade i måndags. Obegripligt. Men faktum kvarstår att jag gått upp 0,4 sen i söndags. Och det är ju alldeles för jävla illa.

Vad gäller matchen så orkar jag egentligen inte skriva om den. Jag kan hursomhelst konstatera att jag inte har några större problem att identifiera mej med mitt lag för tillfället. Allt som kan gå stolpe ut istället för stolpe in gör just det. Lägen finns absolut, och visst händer det att ett naivt hopp om att det ska gå vägen väcks -  men det slutar alltid med total förnedrning och hånskratt från motståndarna. Det är alltså exakt likadant med Öis som med mej så fort jag försöker tävla i nånting.

Kommentarer
Postat av: E

Du verkar kommit in i en tuff period.

2009-04-22 @ 12:26:50
Postat av: E

Dags att ta tag i det här igen martin. Du är ju på god väg. Jag ger dig ett mål, klarar du det bjuder jag på ett stryktips.

Mål: Innan bröllopet har du klarat att löpa 1 mil under 58 min.

2009-04-27 @ 20:33:53
Postat av: Jag

Ha! Det där har jag ju redan klarat av. Midnattsloppet i höstas sprang jag på 57,23. Nästintill helt otränad. Tuffare mål, tack!

2009-04-27 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0