Startnummer: 5004

Så är den då här, Dagen då Loppet ska Springas. Och jag får frågor om hur jag laddar. Först och främst tänker jag titta på herrarnas maratonlopp i friidrotts-VM - det borde ju ge rätt inspiration. Till det tänker jag äta ordentligt: en hög blomkål, morötter och bönor och en sås med kyckling, bacon, (visst, Erik!) champinjoner och massa grädde. Jag vågar helt enkelt inte pastaladda; risken att magen ska svälla upp till en stor klump känns alltför överhängande.   

Sen ska jag sova en stund i eftermiddag och efter det lär det blir seeega timmar fram till start: mer friidrott på tv, nån form av mat (bananer kanske?) och en promenad. Sen jävlar!

Vill ni beställa min tid till era mobiler, ska ni skicka ett sms till 72700 med texten MLG 5004. Ni får dels en mellantid vid 5 km, sen sluttiden. Och som jag hoppas att ni inte ska behöva bli besvikna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0