Mot Västervik

Idag har jag äntligen kunnat hämta hem mina rullskidor i åkbart skick. Men jag tänker inte ge mej ut ikväll. Min coach har ju i en kommentar här uttryckt önskemål om att filma min premiärfärd. Och eftersom jag inom ett dygn kommer befinna mej i Västervik (dit coachen numera flytt) tänker jag vänta tills dess. Vill det sej väl kanske det går att lägga ut videoklippet här på bloggen. Tekniska detaljer rörande detta kan säkert coachen ta hand om. I alla händelser går vi en intressant helg till mötes, kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har åter hittat till bloggen och nu kommer jag följa dig ända in i mål. Bokstavligt talat. Om coachens film från helgens rullskidspass ej håller måttet filmade även jag med M&M:s kamera. En stilstudie du kan dra nytta av att analysera.

2009-12-06 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0