Mot Värmlandsskogarna...

Ja, jösses... Sommarlovsvardagen har dom senaste två dagarna övergått i ett allt mer festinriktat tillstånd. I förrgår samlades Arvikagänget här på min balkong för att börja öla upp inför helgen. Dom andra stack norrut redan igår, medan jag stannade och njöt av Thåström i Göteborg. Och mer fest blev det... (Dock hann jag med en tvåtimmarspromendad igår förmiddag och vikten låg i morse på stabila 85,4.)

Om en dryg timme går Värmlandståget. Mot Depeche. Och Fever Ray. Och bob hund. Och fest hela natten innan Blekingetågen (dom är 6 stycken) börjar samsas om att zick-zacka mej ner genom landet, mot sommarens höjdpunkt på Aspö: den årliga tennisturneringen. Aspö är internetlöst land så nu får ni vackert vänta en vecka på nästa inlägg, men håll en tumme för att jag kommer få skriva om goda tennisnyheter då...

Kommentarer
Postat av: E

Jag träffade på en vasaloppsåkare idag. Han åkte inlines med stavar. Fort som fan gick det.

Cyklade du till Aspö?

2009-07-08 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0