Silver

Först svar på dina kommentarsfrågor, E: Pokal fick jag, men prispengarna sträckte sej till 300 kronor att handla för i tennisshopen på Gothia. Och så till matchen: stryk fick jag (2-6 4-6), men jag får nog i ärlighetens namn vara rätt nöjd ändå. Jag spelade bra idag igen, men lillpojken var bättre. Han satte varenda slag med perfekt precision precis innanför baslinjen och jag fick slita som ett djur för varje poäng.

Men, men: silver är inte fy skam och nu är det bara att satsa vidare mot nya turneringar - inte minst inspirerad av den underbara Andreas Vinciguerra som i skrivande stund som bäst håller på att bevisa att det går att spela bra tennis även efter många års tävlingsuppehåll. Mitt långsiktiga mål kanske kan vara att jag ska spela som bäst när jag fyller 40? Nu tillbaka till tv-fåtöljen och upplösningen av tredje set...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0