Nytt löpförsök

Det har inte skrivits särskilt mycket om löpning här på sistone, och jag är inte dummare än att jag förstår att det bekymrar er, kära läsare. Ni är inte ensamma - det bekymrar mej också. Idag fanns det verkligen ingen återvändo längre: jag var tvungen att ge mej ut i det där jävla spåret igen. 7 km hade jag föresatt mej att springa. 5 km sprang jag. Min rygg kändes som ett straff från en utstuderat ondsint gud. Det var med andra ord ingen njutning jag upplevde därute idag och just nu känns det som att löpsatsningen kommer läggas ner med omedelbar verkan så fort det där satans Midnattsloppet är avverkat.

Dagens tider är inget att skryta med: 4,18 (800) - 5,10 - 5,09 - 5,08 - 6,00 (1,2) = 25,45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0