Löpförsök

Jag har just försökt springa. Redan efter 5 minuter kände jag att det inte skulle hålla. Efter ytterligare 5 minuter gav jag fan i det och började gå istället. Trots att jag - för att slippa den värsta solen - väntade tills relativt sent på kvällen, var det uppenbarligen illa nog att jag suttit vid Heden och glassat i det heta gasset hela dan. Ytterligare försvårande omständigheter: jag åt alldeles för tätt inpå och jag drack ingen Resorb.

Tack J och E för era uppmuntrande kommentarer! Ni får mej att känna mej viktig i bloggosfären. Men nu blir det inget mer skrivet ikväll för snart är det ju fan läggdags - senast 10 över 7 bör jag cykla hemifrån för att hinna till min morgonmatch.


Kommentarer
Postat av: E

Gratulerar till tennisframgångarna! De är inte måttliga numer. Vinn semifinalen nu för fan. Du är för bra för ett brons.

2009-07-15 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0