Förlåt

J ringde just. Han var mycket uppjagad. Han krävde - i stränga ordalag - att jag genast skulle gå ut offentligt och be mej själv om ursäkt efter gårdagens sågning. Hans motiv var att han själv just hade varit tvungen att ge upp halvvägs i ett försök att springa en mil. Man får alltså inte underskatta konsekvenserna av den, i löphänseende, olidliga hetta som ligger som en filt över hela Skandinavien: den påverkar uppenbarligen även vältränade göteborgsvarvare. Så: jag ber om förlåtelse. Gårdagens hårda ord var överilade.  

PS. Svar på E:s kommentarsfråga: tvättbräda är det väl inte tal om, men faktum är att jag mätte mitt magmått idag för första gången på rätt länge. Resultat: 93 cm. När jag köpte måttbandet nångång i mars var det 98 cm. Så där har det hänt grejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0