Haren

Idag hade jag för första gången i mitt löparliv en personlig hare som en bit framför mej skuttade omkring och tjoade uppmuntrande rop och gav kilometertider. Och vilka kilometertider sen. Bortsett första kilometern (som fick fungera som uppvärmning) var varken jag eller haren över 5 min/km nån enda gång. Det var vansinnigt jobbigt mot slutet, men jag spände blicken i bakhasorna på haren och bet ihop. Efteråt hörde jag mej för om möjligheterna att hyra in haren vid varje träningspass, men det visade sej bli lite väl dyrt. Så om någon av er, kära läsare, har någon billigare hare på lut: tveka inte att höra av er...

Nu är det läggdags här. Men jag återkommer förstås med noggrannare rapport om dom exakta tiderna. Dom finns inte på min klocka. Dom finns på harens.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0