Tåget går

Min vikt fortsätter att pendla än hit och än dit; efter måndagens övningar var jag nere på 85,7 igen på tisdagsmorgonen. Men så igår kväll blev jag bjuden på middag hos en kollega, vräkte i mej lasagne och glass och sen gick vi ut och drack öl och i morse kom straffet: 86,6.

Jag har inte sprungit mer sen urladdningen i måndags men långa promenader med P3:s utsökta dokumentärer (om allt från Tjörnbroraset till Thomas Quick) i lurarna har det blivit. Nu går snart tåget till Bergen. Ska bli intressant att se åt vilket håll min vikt kommer utveckla sej där... 

Kommentarer
Postat av: j

jag kan redan nu meddela att martin gjort en rekordtid på 8 km. mer info lär följa om denna bragd.

2009-06-18 @ 20:36:39
Postat av: E

Det är rätt. Pressa honom i spåren! På midsommarafton hoppas jag att det serveras bacon och vatten.

2009-06-18 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0