Sockersjuk

Snart bara en kvart kvar till avspark (Portugal-Sverige) och jag har precis rotat fram en gammal lussekatt ur frysen. Nu är den i ugnen. Jag höll på att bli tokig. Lussekatten var vad jag kunde hitta i sötsaksväg och jag jublade högt när jag fick syn på den. Och det mest skrämmande är ändå inte att jag tydligen har sånt sockerberoende att jag börjar klättra på väggarna om inte detta behov blir tillgodosett; ännu värre är ju att jag inte upptäckt det förrän nu. Det måste ju innebära att jag under hela mitt liv vräkt i mej socker med så täta intervaller att jag aldrig tidigare hunnit känna nån abstinens...


Kommentarer
Postat av: johan

köpe senaste filter om du inte gjort det. stort sockerreportage.

2009-03-30 @ 21:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0