Pass på, Billingsfors!

Nu nosar vi Billingsfors i hälarna! Ni kan väl historien om det lilla dalsländska samhället vars fotbollslag ligger sist i den allsvenska maratontabellen efter att sin enda säsong i fotbollens finrum, 1946-47, tagit endast 3 poäng och inte lyckats vinna en enda match. Efter dagens kamp på Gamla Ullevi är Öis nu uppe i hela 2 poäng. Och det känns ju fint att såhär inför sommaruppehållet kunna konstatera att Billingsfors får passa sej i höst...

Har också hunnit med att lira lite tennis idag igen (med min coach!), och förhoppningsvis är grusformen på väg nu. Pga tidsbrist blev det inget matchspel idag, men jag vann en så kallad 21:a (först till 21 bollar, utan serve). Och eftersom E egentligen är en klart bättre tennisspelare än jag, är ju det en indikation i rätt riktning...

Nu ska jag snart ge mej ut på en åttakilometersrunda. Men eftersom det är rena högsommarhettan i Göteborg idag tror jag att jag väntar nån timme till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0