Vid morgonkaffet

Jag satte just morgonkaffet i halsen. Öis ska ju möta Helsingborg idag, och i GP står att läsa att skåningarna har en lång skadelista, vilket gör att två spelare från tipselit har flyttats upp i deras a-trupp inför dagens match. Och en av dom är - Samuel Aziz. Ni som läser den här bloggen noggrant kommer ihåg honom. Han har fått lite allsvensk speltid förut, men inte riktigt hunnit ställa till med nåt stort. En hemsk magkänsla säger mej att han kan få sitt stora genombrott idag. Hoppas att jag har fel!

Igår eftermiddag körde jag ett gympass till, exakt likadant som det i fredags. Det kändes ok. Men sen var jag på fest (med halva Piteå - min gode vän Ola, som kommer därifrån, har nu fått massa efterföljare i form av fler norrbottningar som haft den goda smaken att flytta till Sveriges bästa stad.) Så för andra helgen i rad drack jag för mycket öl. För att straffa mej själv får jag köra ett stenhårt kvällspass ikväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0