JAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Herregud! Det känns som jag just sprungit ett maratonlopp, fast det jag egentligen gjort är att jag spenderat 90 minuter på en fotbollsläktare. Att följa Öis har, som ni vet, i år inneburit värre plågor än vanligt. Och bara för att dom nu börjat vinna matcherna blir det ju inte mindre jobbigt att beskåda dom. Men skillnaden är att jag nu, tre gånger i rad, istället för att spotta ur mej svordomar fått vråla ut min lättnad när slutsignalen gått. Tre vinster i rad nu alltså! TRE!

Och fy fan vad välförtjänt det var idag! Vilken underbar kämpainsats! Och nu är det bara två ynka poäng upp till kvalplatsen. Och hela åtta matcher återstår. Och det bästa av allt: käften är nu igentäppt på att alla jävla idioter som sagt "det är kört", "det går inte" och framförallt "dom är helt enkelt för dåliga". Folk som kastar ur sej så grova förenklingar av verkligheten borde aldrig få komma i närheten av en fotbollsplan. Och att dom får kalla sej experter i teve på bästa sändningstid är skandal. Alldeles oavsett hur det här nu slutar har Öis förstås redan bevisat att dom är bra nog att ha en god chans att hänga kvar i årets allsvenska. Så gott åt dej, Pär jävla Zetterberg! Du hade fel.

Kommentarer
Postat av: E

Bara två dagar kvar till oktober nu...

2009-09-29 @ 12:44:53
Postat av: johan

hur ser träningsprogrammet ut för resten av veckan?

2009-09-30 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0