Mellanmånad

Oj. Nu var det längesen jag skrev igen. September har utvecklat sej till något av en mellanmånad i mitt "komma i form-projekt". Men du behöver inte vara orolig, Erik. I oktober börjat mitt gymkort gälla igen efter sommaruppehållet. Då ska ordern lydas och musklerna byggas. Lagom tills dess hoppas jag dock hinna tappa lite fett till; trots att jag nu är nere på 78,8 är magen fortfarande inte platt nog. Så tyna bort lär jag inte göra...

Imorn ska jag träffa min vasaloppskompanjon Martin och hans Maria. Vi ska ut och vänja deras lille Anton - som ännu inte fyllt en månad - vid svampskogens ljuvliga dofter. Det ska göra honom till ett harmoniskt barn. Men naturligtvis kommer även jag och Martin ta tillfället i akt och diskutera höstens gemensamma träningsupplägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0