30+30+15+15=90

Idag brydde jag mej inte om att mäta upp nån särskild distans. Jag gick efter tid istället: 30 minuter gång, 30 minuter löpning, 15 minuter gång, 15 minuter löpning = 90 minuter fysisk aktivitet. Det gick segt, men det gick. (Den här gången åkte jag hem och käkade en macka innan jag gav mej iväg. Terapeuten har nämligen antytt att en anledning till min genomklappning i förrgår skulle kunna vara att jag ätit för dåligt innan. Och han har nog rätt; jag började springa halv 5 och hade då inte stoppat nåt i magen sen lunchen vid 12.)

Några styrkeövningar har jag inte gjort idag än. Men det är väl hög tid nu. Imorn blir det vilodag, men sen ska det åkas skidor både lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: E

Lovande. En fullföljd träning. Nu jävlar! Oddsen sjunker!

2010-01-15 @ 15:46:17
Postat av: E

Härligt. En fullföljd träning! Nu jävlar! Oddsen sjunker!

2010-01-15 @ 17:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0